پاورپوینت ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي تعداد اسلاید 137

امروزه بازاريابي كارايي خود را از دست داده و محصولات جديد(new products) با سرعتي وحشتناك در حال شكست خوردن هستند.بيشتر برنامه هاي جامع تبليغاتي (advertising campaigns) تاثير خاصي بر ذهن مشتري نمي گذارند.روش پست مستقيم(direct mail) به سختي پاسخي در حدود1% دريافت مي دارد.و. چرا بازاريابي كارايي ندارد؟ Oslash;پروفسور كاتلر 10 مشكل اساسي در روند جديد بازاريابي را شناسايي كرده است: شرکت به اندازه کافی بازارگرا(market focused) و مشتری مدار(customer driven) نیست شركت مشتريان هدف(target customers) را به درستي درك نمي كند شرکت فعالیتهای رقبای خود را پیگیری و پایش(monitoring ) نمیکند شرکت روابط خود با ذینفعان(stakeholders) را به خوبی مدیریت نمی کند شرکت در شناسایی فرصتهای جدید عملکرد مناسبی ندارد فرایند برنامه ریزی بازار یابی شرکتناقص و ناكارامد است استراتژیهای تولید و ارائه خدمات شرکت ، نیازمند بررسی بیشتر است تلاش شرکت برای خلق و پرورش مارکهای جدید(brand-building) و برقراری ارتباط با بازار ضعیف است شرکت برای اجرای فعالیت های بازار یابی کارآمد و اثربخش بخوبی سازماندهی نشده است شرکت استفا .

تحقیق درباره بانکداری الکترونیک

تحقیق درباره بودجه عملياتی

تحقیق درباره تحولات نظام بودجه ريزي

تحقیق درباره حالت پذيرش BDM در آسيا

پاورپوینت توانمندسازي کسب و کارهای صنایع کشور

دانلود پاورپوینت تئوری های اقتصادی کلاسیک و نئوکلاسیک

دانلود پاورپوینت چالش‌هاي توليد ملي

شرکت ,important ,بازاريابي ,بازار ,5px ,font ,است شرکت ,اشتباه نابخشودني ,نابخشودني در ,ده اشتباه ,پاورپوینت ده ,بازاريابي تعداد اسلاید

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ویکی بوکز راەخوشبختی ashenayeiran آوا به روز ترین فایل علم اطلاعات و دانش شناسی بيك آباد amirhoseintoloi Naslek